ריפוי קוונטי

ריפוי קוונטי

לדבר על ריפוי קוונטי כבר מעלה אותנו לתודעה אחרת, מזיז אותנו מהתפיסה שהחיים הם חומר בלבד, ומכניס אותנו לעולמות האנרגיה והרוח.
הוא מזיז אותנו מתפיסה ליניארית (אירוע X גרם לנו למצב Y) לתפיסה הולוגרמית, הוליסטית.

כמטפלת אשר מלווה תהליכי ריפוי והתפתחות ההבנה ההולוגרמית מאפשרת לי ליצור מרחבי ריפוי רחבים יותר, לעבוד לעיתים עם המקור של הדברים, ולשחרר בו זמנית אירועים שונים, תקופות חיים, סיפורים משפחתיים רבי דורות ועוד.

אתם מכירים את זה שעבדתם כבר על נושא כלשהו שוב ושוב, הבאתם נוכחות "למקום הזה", אפילו הסכמתם לקבל את האירוע הזה או התחושה הזו כמשהו ששיך לסך חייכם ועדיין זה שם, "הדבר" פעיל ברגעים משמעותיים.

 
מדוע אותו כאב, או אותו מקום פצוע עדיין כל כך ראקטיבי? הוא כך כי הוא מקבל הזנה ואנרגיה ממקור רחוק יותר.. שמבקש שנגיע אליו.​

נשמע ערטילאי?

רונית הגיעה אלי לפני כמה פגישות. רונית מרגישה מתח מאוד גבוה, מתח הקשור לראיון שיש לה סביב איזשהו פרוייקט חדש. היא איננה מבינה למה הראיון הזה משתק אותה.  יש לה ניסיון רב מאוד, היא יודעת שיש לה מה להציע ועדיין מרגישה שיתוק פנימי ויובש בפה. היא עייפה, רוצה לבטל את הפגישה, החיים נראים לה פתאום אפורים מידי וחסרי משמעות, בתחושה הפנימית היא רוצה להעלם.

אני מתבוננת ברונית, אישה נאה, עוצמתית, אישה אשר נהלה כבר פרויקטים גדולים בחייה. שתינו מבינות שיש כאן דיסונאנס בין המציאות החיצונית לבין החוויה הפנימית. היא מרגישה שיהיה לה מאוד קשה להגיע כך לראיון בשבוע הבא.

אני מזמינה את רונית שבמקום שננתח את המצב, ננסה להביא הקשבה אחרת, הקשבה לשדה חוויתי שיש בנו, שדה חוויתי רחב שמחזיק אינפורמציה חבויה (על שדות ושדות אנרגטיים ארחיב בפוסט אחר).  הזמנתי אותה להתחיל להרגיש את השיתוק שיש לה כשהיא חושבת על הראיון, נתחיל להבין מבפנים מה יושב שם.

בתחילה עולה זכרון מוכר, אותה חוויה ילדית מוכרת. היא ילדה קטנה, מרגישה דחויה בבית, דחויה בבית ספר, במיוחד בשנה ספציפית בבית הספר היסודי.

אנו נמצאות עם החוויה הזו ממקום של נוכחות, ממקום של התבוננות שקטה.. היא מכירה את המקום הזה.. את החוויה הזו. אפילו קצת "נמאס" לה שוב לפגוש את אותו מקום.

אני מבקשת ממנה לתת כבוד לכל מה שעולה, גם אם זה כבר מוכר.. ומבקשת שנרחיב נוכחות.. (גם זה לפוסט אחר). רונית עוצמת שוב עיניים, פותחת עצמה לכל מה "שרוצה" להגיע..

אנו בשקט ולאט לאט מתחילה לעלות עוד אינפורמציה, מתוך השדה החוויתי.

אמא שלי היתה ילדה דחויה, רונית מתחילה לספר. אמא שלה ניסתה להפיל אותה וזה פשוט לא הצליח..  וגם סבתא הייתה ילדה דחויה, היא גדלה בבית דתי ופרקה עול, הייתה שונה מהשאר. ואחר כך הגיעה השואה.. כולם נספו חוץ מהסבתא.. שעלתה לארץ. שקט… ואז רונית מוסיפה.. יש לי הרגשה שהתחושה של הדחייה היא תחושה בין דורית ארוכת דורות, והיא קשורה לנשים במשפחה.

היא אומרת זאת ומגיעה תחושת רווחה.

כאשר מגיעה תחושת רווחה, אני יודעת שהגוף מספר לנו שאנו נוגעות במקום הנכון, וכמו נכנס אויר למקום שהיה מכווץ כל כך הרבה זמן.

משהו בחדר מרגיש מקודש.. אנו נותנות מקום לכל הנשים הללו, שמחזיקות בתוכן תחושה של דחייה.. שרשרת נשים שמחוברות בחוטים נסתרים לרונית. ורונית מתמלאת בתוכה מהחיבור הזה, אך מרגישה גם את הכאב המשותף.

לאחר זמן אני מזמינה את רונית שנרפא את כל השושלת.. ומבקשת שנשלח אור ממעל.. שנזכיר לכל הנשים הללו את החיבור שיש להן למקור, חיבור שהוא חיבור של קשר ושל אהבה.

שתינו מרגישות אנרגיה של רכות מגיעה, נוגעת במארג שלם של נשים.. מרככת, מרגיעה.. מזכירה לנשים הללו חיבור, אהבה.. מזכירה להן את מהותן.

שתינו הרגשנו את מארג גדול של אור, של חיבור, של אינסוף זמנים, של חיבור (בניגוד לתחושת לבדיות ולדחייה) נותנות לחוויה להזין כל תא ותא בגוף. רונית חשה הקלה גדולה, מן ריחוף, חיבור עמוק לנשמה שלה ולשאר הנשמות.

היא הבינה שהראיון קבלה העיר בתוכה את אותו פחד בינדורי מדחייה. לא רק פחד של ילדה קטנה, אלא פחד רחב ועמוק יותר.

מבחינתה הראיון היה רק טריגר, ועכשיו כשאין עליו משא כזה כבד, היא יכולה להגיע אליו עם כל הידע שיש לה סביב אותו פרוייקט.

בריפוי קוונטי אין זמן, אין קו ליניארי, יש מארג.. ישנה חוויה אנרגטית- רגשית אשר עוברת בין תקופות חיים. בריפוי קוונטי אפשר לפגוש זמנים שונים ולהביא ריפוי גם לאירוע שהתרחש בזמן אחר וליצור מארג חדש.

 

Widefulness נולדה כדי להרחיב לנו את המנעד של ההתערבות הטיפולית ושל ההבנה כי אנו מחוברים לאין סוף חוטים, זמנים, אירועים, כוחות.

Widefulness נולדה כדי שנוכל לעבוד מתוך הולוגרמה רחבה, שנוכל לשלב גוף נפש תודעה ורוח בחיי היומיום ובמעשה הטיפולי.

 (11.1020) מסלול שנתי חדש בפתח. ההרשמה המוקדמת מתארכת עד לסוף החגים

השנה המסלול כולל מפגשי זום ומפגשים פיזיים אחת לחודש.

כמו כן מוזמנים להצטרף למדיטציות שבועיות אשר מועברות דרך זום אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 20:30 בערב. הן יכולות לתמוך בהתפתחות זו. המדיטציות הן ללא תשלום.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: