ממד הרוח בפרקטיקה הטיפולית
מנחה: יפעת אקשטיין

כל העולמות העליונים והתחתונים כלולים כולם בהאדם. (י.ל.ה אשלג)

בשנים האחרונות, אנו עדים לחיפוש הולך וגובר של מטפלים ומטופלים אחר גישות טיפוליות שיאפשרו ראייה רחבה של האדם והכרה בעצמי שלו על כל מכלול מימדיו –הגוף, הנפש, התודעה והרוח. אותם מימדים שמרכיבים את הווייתנו הראשונית והרחבה.

בראייה רוחנית, צמיחה והתפתחות אישית, בניית משמעות וחיבור להוויה פנימית עמוקה, מבקשים הכרה במשהו רחב ונשגב. הם מבקשים להבין את המסע האנושי ואת רב ממדיותו, כדי להחזיר את חווית האחדות והשייכות של האדם למקורות אנרגיה רחבים שיתמכו בהתפתחותו.

קשיים של קשר, טראומות, גורמי תרבות ונסיבות חיים פעמים רבות מנתקים את האדם ממקור כוחו הפנימי, מתחושת העומק של הוויתו, מהיכולת לראות את חייו בפרספקטיבה רחבה יותר, וכחלק משלם רחב יותר.

כדי לעורר את חווית השלם האינהרנטית שבנו, ולעבוד עם כוחות רבים היכולים להיות לנו לעזר בתהליכי הטיפול, טוב יהיה לו למטפל להיחשף לפרספקטיבה רחבה של התודעה האנושית ולפתח יכולת טיפולית בה יש מקום מקום לכל הממדים, כמו גם לרכוש ארגז כלים חדש להתערבות.

זוהי הזמנה לפתוח שער לרחב ולנשגב, לחבר מתודות חדשות המשלבות תורות ריפוי עתיקות, כדי ליצור ולאפשר דרך התפתחות משמעותית למטפל ולמטופל.

מהות המפגש

חיבור לתפיסת שלם רחבה, בניית מפת דרכים חדשה להתבוננות על המסע ההתפתחותי שלנו. מתוך פרספקטיבה רחבה זו נגע בפוטנציאל הטמון בחיבור רב ממדי בפרקטיקה הטיפולית ובחיים בכלל.

מה במפגש

  • דרך מדיטציה ניצור לנו מרחב מקודש לעבודה משותפת בה נוכל להניח גם כוונות לתהליך אישי ולריפוי.
  • נחקור כיצד הרוח נכנסה לקליניקה הטיפולית עד כה במערב והאם אפשר היום לשלב מתודות עתיקות ביחד עם התפתחויות עדכניות.
  • דרך מפת הצ'אקרות העתיקה נלמד את מודל התודעות – שערים חדשים לעבודה והתפתחות, המאפשרים לנו לבנות אינטגרציה של גוף נפש תודעה ורוח.
  • נתרגל התערבויות שונות מתוך חיבור לתודעת השלם.

מועד ועלות

אוכלוסיית היעד: הסדנה מיועדת למטפלים אשר משלבים בעבודתם מיינדפולנס, עבודה עם הגוף, והמעוניינים להרחיב את מנעד העבודה שלהם, ליצור לעצמם מסע של התפתחות אישית ומקצועית, ולעבוד עם הרוח.

מועד: 26-27.5 : יום חמישי בין השעות 15:00 – 20:00, יום שישי בין השעות 9:00 – 14:00.

מקום: הפגודה – שדות ים.

עלות: 780 ש"ח (הסדנה היא במסגרת לימודי המשך במרכז שילוב וההרשמה והתשלום נעשית דרכם)

סה"כ 13 שעות לימוד אקדמיות.

מעוניינים בפרטים נוספים לפני הרשמה?
מלאו את הטופס הבא:

אודות WIDEFULNESS

WIDEFULNESS היא חכמה תומכת חיים.
היא מזמינה לצעוד בשבילי התודעה הרחבה, להתחבר אל ממדיה המנטליים, הרגשיים, האנרגטיים והרוחניים כאחד לנוע בתוכם ובטווח שביניהם, ליהנות מחוויית השלם ולפתוח נתיבים לריפוי והתפתחות.

WIDEFULNESS היא שפה, היא גישה לחיים שמעוררת תודעת נוכחות רחבה אצל האדם היא מכירה בהיותו חלק אינטגראלי במרקם האנרגיה הקוסמית ומבינה שהוא משפיע עליה ומושפע ממנה בכל ממדיו.

חווית השלם היא אוניברסאלית היא מיטיבה ואפשרית לכולם, היא יכולה להתקיים ברמת הפרט, הקבוצה והקהילה.

אודות המנחה

מטפלת מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי (m.s.w), מורה בכירה ללימודי ההתמקדות. מדריכה מטפלים ומרצה בארץ ובחו"ל.

"אני מאמינה כי הכמיהה להרגיש שלמים היא אוניברסאליות. זוהי כמיהה לאיזון ובריאות, לחיבור האדם עם עצמו וסביבתו. הדרכים למסע אל חווית השלם הן רבות. widefulness היא אחת הדרכים".

הבלוג widefulness

הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

יש בכל אחד מאיתנו את כל הכלים, הידע, והעומק הנדרש לריפוי. ואנו, המטפלים, המדריכים, ההורים, החברים – יש לנו תפקיד חשוב, לפתוח מרחב לתהליכים אלו,

קרא עוד ←
איך widefulness שינתה אותי

איך widefulness שינתה אותי

תדמיינו לעצמכם מראה גדולה, בוהקת ויפה, מראה שכל מי שמתבונן בה רואה בה אור. יום אחד המראה מתנפצת. סיבות שונות היו להתנפצות שלה, ועל כך

קרא עוד ←
ריפוי קוונטי

ריפוי קוונטי

לקח לי שנים להבין ולראות עד כמה עולם החומר הוא בבואה של העולם הפנימי, מסמן לנו דרך או מכשול.. משקף לנו מצב פנימי.

קרא עוד ←

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן.