הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

יש בכל אחד מאיתנו את כל הכלים, הידע, והעומק הנדרש לריפוי. ואנו, המטפלים, המדריכים, ההורים, החברים – יש לנו תפקיד חשוב, לפתוח מרחב לתהליכים אלו, ללמוד אחד מהשני, להיות אחד בשביל השני, ולהתחבר לכוחות שבתוכנו. זוהי בחירה בנו. זהו מסע שמעיר, מאיר ובונה בתוכנו מחדש את שאנו כבר יודעים.

זוהי בחירה חשובה עוד יותר בתקופה הנוכחית, דוחפת אותנו להעיר בנו את ידיעת הכלים
והחיבור שלנו אחד לשני.

וזה מסע שעושים ביחד.

אני יודעת זאת כי אני כבר 4 שנים מלווה מסעות כאלו, צעד אחר צעד. אין פה קסמים של רגע – ולעיתים הקסם מתרחש, משאיר אותנו פעורי פה. זה מתרחש כשהגוף נפש ותודעה בשלים.

יש פה הסכמה ושמחה לגלות, להתיר, ללמוד עוד ועוד על היותנו.

וזה כל כך מרגש.
הרפואה היא בתוכנו – the medicine is in us – ויש לנו את הכלים

כלים זה לא רק פרקטיקה, כלים זה מרחב, כמו לפתוח מיכל פנימי שיוכל לקלוט את אנרגיית החיים, את כוחות הבריאה, אהבה אנושית, הדרכה גבוהה ועוד. לנקות את מה שמסתיר לנו את מי שאנו במהותנו, ולהתחיל להיות חלק מתהליך זה.

אני יודעת שזוהי תפיסה חדשה ורדיקאלית (ובו זמנית מאוד עתיקה וידועה. המטופל הוא המרפא של עצמו. אין זה אומר שהוא עושה את התהליך לבד. נהפוך הוא – שותפות בתהליך היא דבר מאוד חשוב. אך המטפל מגיעה מעמדה אחרת בתוכו – הוא מאפשר את התהליך מתוך צניעות וחיבור למקום הגבוה ביותר שלו. הוא מאפשר לו את התהליך מתוך המקום שהוא בעצמו עבר תהליכים של ריפוי, מתוך עומק הלמידה, מתוך התנסות רבת זמנים.

אני יודעת שעמדה זו יכולה להיות מוזרה או  להביא התנגדות, הרי בנינו שנים מבנים שבהם הפכנו עצמנו למומחים בתחומים שונים. ואני רוצה לומר – המומחיות הזו ממש ממש חשובה.

אבל אז יש את המפגש, וכשאני יושבת מול משהו, זה יכול להיות מטופל/ת או שכנה, הילדה שלי או בן זוגי, אני רוצה לנוע בתוכי בין כל המומחיות שרכשתי (ורכשתי לא מעט.. אני כל חיי לומדת) לבין הידיעה שהריפוי נמצא אצל האדם – ואז במפגש אני אקשיב, אקשיב עמוק, אלמד לשאול שאלות שמעוררת את הידע העמוק שלו. אמתין.. אפתח מרחב כדי שידע גבוה יהיה זמין, כדי שאור יוכל להיכנס, ואעשה כל מה שירגיש לי מתאים לאותו הרגע (מתוך הקשבה עמוקה) כדי לפתוח דלת לעוד כוחות שהם חלק ממי שאנו –  כוחות של הטבע, אולי הדרכה גבוהה או מרפאים שמלווים את מי שממולי, קריסטלים או אלמנטים ועוד. אנו נרקח ביחד את המדיסין שתתאים – ומתוך התהליך המשותף. זה לא משהו על "המדף".. זה משהו שאנו נלמד ביחד.  נלמד מה עובד.

וגם אם אשב מול משהו, שנמצא במקום של ייאוש, שאינו יכול כרגע להרים את הראש.. אם הוא לא יכול, אני אחזיק את זה בשבילו. את החיבור לגבוה, את הידיעה שהוא גם מחובר, גם אם לא חש זאת כרגע. ולמדתי שזה עושה עבודה. אנו בשדה משותף.

אני ראיתי במו עיני כשהיה רגע מאוד קשה בחדר, כשישבתי מול משהי שהחזיקה בתוכה יאוש מאוד גדול, כשהיא ישבה כמו בתוך בור שחור.. הרי לא יכולתי להציע הצעה של חיבור לכוחות – היא היתה מנותקת בתוך הכאב. ומה שהיא הייתה צריכה שאני אתחבר אליה, שתשב פחות לבד. אבל אני נשאתי תפילה בתוכי בשבילה, זכרתי שהיא גם הוויה רוחנית שלמה, ושהיא מחוברת לאור גדול, הזמנתי עזרה.

ופתאום ראיתי מול עיני הזדקפות ממש קלה, כמעט בלתי נראית לעין, ככ פנימית דקה, אבל עדיין מתרחשת, משהו שאיפשר לה באותו הרגע להכיל את הייאוש ולא להיות הייאוש עצמו.

וזה דורש ממני, כמטפלת או כמלווה, כל יום לעשות עבודה פנימית, של ניקוי וחיבור הכלים שלי לרחב, לנשגב, לאור, למרכז האור שבתוכי. דורש ממני לעשות עבודה של התפתחות – וזה גם המזל. זה פותח בתוכי דלת ללמוד חיים.

זה נהפך להיות ריפוי הדדי.

נפתח מסלול חדש, אפשר לומר מסע חדש בשבוע הבא. נותר מקום אחד לקבוצה משובחת מאוד. הקורס משלב מפגשי זום ומפגש פיזי אחת לשבוע.

אם זה קורא לכם, צרו עימי קשר בהקדם.

כמו כן מוזמנים להצטרף למדיטציות שבועיות אשר מועברות דרך זום אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 20:30 בערב. הן יכולות לתמוך בהתפתחות זו. המדיטציות הן ללא תשלום.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: