איך widefulness שינתה אותי

איך widefulness שינתה אותי

תדמיינו לעצמכם מראה גדולה, בוהקת ויפה, מראה שכל מי שמתבונן בה רואה בה אור. יום אחד המראה מתנפצת. סיבות שונות היו להתנפצות שלה, ועל כך אולי אכתוב בפעם אחרת.

כשהמראה התנפצה עפו להם חלקים שונים לכל עבר, וגם אלו המשיכו להתגלגל, להתפצל והתגלגלו לאין סוף חלקים וחלקיקים. אותו תהליך של התפצלות והפרדות לחלקיקי חלקים נמשך זמנים שונים ותקופות חיים רבות עד שאי אפשר היום לראות את אותה מראה ראשונית במבט רגיל.

לפעמים, ברגעים מאוד מיוחדים ניתן לחוש אותה.

אנו פוגשים היום חלקיקים מאותה מראה, מביטים באותו חלק שאנו נפגשים בו, וחושבים (בטעות) שמה שמשתקף לנו זה מי שאנו, שזה השלם שלנו. במקרה הטוב אנו לומדים לאהוב את החלקים שמשתקפים לנו, פעמים אחרות אנו אוהבים פחות, אולי אפילו מסתירים. ובתוכנו אנו חווים חוסר,  תחושה של חלקיות ושוכחים את החיבור הראשוני שיש לנו למראה השלמה, הבוהקת.

בכל חלקיק, אפילו הקטן ביותר יש DNA של המראה השלמה, הראשונית. וכשאנו מצליחים לגעת בו (בטיפול, בעבודה רוחנית, ברגע של אהבה) הוא מעיר ומאיר את כל שאר החלקיקים שלנו שנמצאים "בחלל", במרחבים השונים של המרחב הרחב שלנו. וכשזה קורה אנו יכולים לחוש את התרחבות, אנו יכולים לחוש את זה ממש בגוף שלנו, ומשהו בנו נרגע, נח בשלם. באותו הרגע מושלים הרבה מאוד דפוסים וכאבים והעצמי (self) מתרחב.

ארבע שנים אני צועדת עם widefulness – מתוך קריאה פנימית להחזיר לנו חווית שלם. משהו בי כואב את הבדידות, את הפיצול – אותו פיצול שעכשיו עוד יותר מהדהד החוצה, מבקש ריפוי.

ארבע שנים אני צועדת עם הידע הזה, חלקו עתיק, חלקו חדש ואני מלווה גם על ידי הדרכה גבוהה. וכך נבנית לה דרך של לימוד תרגול והתפתחות. דרך שמחזירה לנו את חווית השלם. והחשוב הוא שמי שעולה על הדרך הזו עם הזמן מתחיל לחוש שלם.. משהו עמוק משתנה.. כך קורה לי.. כך קורה לכל הלומדים.. משהו מתרחב.

היא שואלת אותי – מה השתנה אצלך?

ואני עונה – הכל השתנה..

הקשר שלי עם עצמי, עם החיים, עם הטבע, עם היקום, עם אנשים – הכל מרגיש אחרת.

אשתף אותך היום על הקשר שלי על אנשים –

היום, כשאני יושבת מול משהו, זה יכול להיות מטופלים בקליניקה, תלמידים שלי באחד הקורסים, חברה, הילדים שלי, בן זוגי, אפילו הורי.. או גם המוכר בסופר .. בחוויה הפנימית שלי אני פוגשת  אדם שלם.

זו לא מנטרה מנטאלית, למרות שלפעמים אני צריכה להזכיר לעצמי זאת, אלא ההוויה שלי שיודעת זאת.. עם השנים, עם עבודת הלימוד והתרגול של ווידפולנס החוויה הזו נהיתה עמוקה יותר.

וכשאני בעמדה פנימית כזו, אני יודעת שזה יוצר שינוי גם בצד השני, אצל מי שאני איתו.

כשאני יושבת מול מטופלת שמתמודדת עם משהו מאוד קשה, פעמים רבות יש בי כאב בלב, ואני שמה לב אליו, שמה לב לכאב.. נותנת לו מקום בתוכי, וגם זוכרת שהיא שלמה, אני זוכרת שזו שיש לה נשמה, היא גם אור, מחוברת לאור הבראשיתי. אני לא אומרת את זה, אני לא מדקלמת את זה, אני יודעת את זה בתוכי, בגופי. אני יודעת שאנו פוגשות בתוך הסשן עצמו, חלק אחד מתוך מראה שלמה.

ולעיתים (לא תמיד) יש מפגש. מפגש בין ההוויה שלי שיודעת , לבין ההוויה שלה שמתעוררת. כשההוויה שלי יודעת את האור שבה, את השלם שהיא, גם האור שלי מתעורר.. זה לא תמיד נגיש כך, אבל זה נהיה יותר ויותר נגיש עבורי עם הזמן.

כשאני יושבת מול  הילדים שלי –  האתגר גדול יותר, כי תמיד יש בי מקום שרוצה לגונן, ללמד, לחסוך להם כאב וזה מפעיל אוטומטים קדומים של הורות ואת הילדה ההורית שבתוכי.

ואז אני נושמת…

ומזכירה לעצמי ,שכל אחד מהם, מהות שלמה, שבאה לכאן להתנסות, להתמודדות.. ושיש להם את המסע שלהם.. ואני כאן כדי לעזור, לא כדי לתקן. כדי לתמוך בדרך שנכונה להם, כדי להזכיר להם בדרך את מהותם..

וכך גם עם בן זוגי.. ועם הורי.

אני הייתי (ועדיין) ילדה הורית. ילדה שלוקחת המון אחריות (יתר על המידה) ועיניה נשואות החוצה, לדאוג, לפתור, לסדר, ליצור הרמוניה במשפחה..

זה מאוד חזק בתוכי, הדפוס הזה, הוא גם בנה דברים רבים וגם סגר אותי בתוך אוטומטים – שנים רבות לא יכולתי אחרת.

היום אני מלווה את הורי, יכולה להסתכל עליהם באהבה, לראות את ההתמודדות הקשה של השלב הזה של החיים, רואה את סימני החיים בם, ובו זמנית מסתכלת עליהם כשלמים. רואה את מסע חייהם, ויודעת בתוכי שבחרנו לעשות מסע משותף.. באיזשהו מקום עמוק.. אנו במסע משותף, אנושי ונשמתי.

זה לא חוסך את הכאב, אבל זה נותן מנעד רחב יותר של התבוננות וחיבור.

widefulness נולדה כדי שנאסוף את החלקים, כדי שנמצא בכל אחד מהם את ה-DNA שלנו, שהוא אור, שהוא מקור שלם.

widefulness יושבת על הרבה ידע ישן וחדש, אקדמי ועדכני שיורד אלי מעודכן לחיים אלו.

widefulness זו דרך של חיים, של תרגול, נותנת הרבה מאוד תקווה בחיים אלו.

עוד שבועיים נפתח מחזור חדש לשנה זו, המפגשים יתקיימו ברובם בזום.  

כמו כן מוזמנים להצטרף למדיטציות שבועיות אשר מועברות דרך זום אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 20:30 בערב. הן יכולות לתמוך בהתפתחות זו. המדיטציות הן ללא תשלום.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: