שלב של ניקוי תבניות

שלב של ניקוי תבניות

לקח לי שנים להבין ולראות עד כמה עולם החומר הוא בבואה של העולם הפנימי, מסמן לנו דרך או מכשול.. משקף לנו מצב פנימי.

היום ברמה הפיזית קונקרטית אנו נדרשים להמציא את עצמנו מחדש, לשחרר תפיסות לגבי אגו, להמיס תבניות שרכשנו לגבי תחושת ביטחון ולשים לב על מה השתתנו אותם, להעמיק את הידע שלנו על מסוגלות וקשר. העולם דוחף אותנו להכיר את עצמנו מבפנים, את הכוחות שלנו ולהפעיל חלקים של גמישות ויצירה.

ברמה נוספת צצים כל מיני חוקים ותבניות חדשות (של מה מותר ומה אסור… ). מאתגרים אותנו להתרחב ולמצוא עצמנו דרך הסגר הקונקרטי. ככל החרדה גודלת (חרדה ממוות, חרדה משינוי, חרדה מהלא ידוע.. ) כך ההסגרים והתבניות גדלות. אנו יכולים לראות תהליכים דומים בכל מהלך ההיסטוריה האנושית.

ברמה הפנימית, כדי שנוכל להתאים עצמנו לעולם חדש שבדרך, כדי שנוכל להתחבר לכוח הפנימי שנמצא בתוכנו, כדי שנוכל ליצור מתוך חיבור עמוק לנשמה שלנו, עלינו לשחרר תבניות ישנות.

איך זה משתקף היום בחיים?

מהם תבניות פנימיות?

יש לנו הרבה מאוד תבניות פנימיות שבנינו באופן מודע ולא מודע, הם עזרו לנו לתרגם עולם ובעיקר לתת לנו תחושה (לעיתים מדומה) של בטחון. בו זמנית התבניות הללו הכניסו אותנו לסד אשר מגביל את החופש הפנימי שלנו והחיבור למקור הכוח הפנימי שלנו.

דוגמא לתבניות..

בתודעה הכי בסיסית שלנו, יש לנו מאגר של תבניות פנימיות הקשורות לשייכות – לעד כמה אנו שייכים או לא, לעד כמה בטוח בעולם ועוד..

בתודעה רגשית – ישנן אמונות הקשורות ללבדיות ולביחד, לאפשרות להישען על אחרים או צורך להחביא חלקים מעצמנו כדי להרגיש חלק מקבוצה ועוד..

בתודעה אינדיווידואלית – יש לנו אמונות ומבנים הקשורים לנושאים של כוח, ואמונות אישיות לגבי כמה כוח יש לנו לצאת לעולם, האם אנו מסוגלים..

וכך הלאה…

וכל התבניות הללו, אפשר לקרוא להם אמונות או אכסיומות, מסודרות בתוכנו כמו מבנה של הגנה, אך בו זמנית הם גם סוג של כלא שלנו.

איך זה כלא שלנו?

לדוגמא – אם אני עדיין עסוקה השרדותית אם אוהבים אותי או לא, סביר להניח שאבחר דברים (עשייה, ריצוי) שיוכלו לחזק ולהביא לי אישוש להיותי אהובה, אך לא אעיז לפרוש כנפיים למקום שאהיה חשופה לכל מיני תגובות. וכך אשאר במקום הבטוח אך לא בהכרח הנכון לי. לא אממש את עצמי.

דוגמא אחרת – אם אני מחזיקה בתוכי את התבנית "שהחיים הללו גדולים עלי" – התקופה הזו בהחלט תחליש ולא תאתגר לעשות צעדים של התפתחות.

אלו הן תבניות פסיכולוגיות שנבנו על גבי טראומות והתנסויות שונות.
אלו לא משפטים שמגיעים מהמקום העמוק של מהותנו.

כמי שעובדת שנים עם תבניות מגבילות בתוך תהליכים טיפוליים, וכמי שעוברת בעצמה מסע של השלה ובנייה,  אנו בתקופה אחרת היום.

זה לא רק שאנו "מתבקשים" להשיל תבניות כדי להסתדר וכדי להתפתח, יש לנו היום רוח גבית – הרבה כוחות אנרגטיים ורוחניים שיכולים לתמוך בנו בתהליך.

כמטפלת שפוגשת מזה 30 שנה מטופלים ומודרכים אני יכולה לומר שהיום ישנה תמיכה שלא הרגשתי מעולם, לעשות עבודה פנימית של השלה ושל ריפוי.

זהו מסע לגלות את הכוח הפנימי שחבוי מתחת לתבניות, לגלות את מהותנו, את מסע הנשמה שלנו, את מה שיגרום לנו להרגיש שאנו "במקום שלנו".

במסלול widefulness – פסיכותרפיה רב ממדית – אנו לומדים לעשות אינטגרציה בין כל הממדים שלנו – הפיזיים, הרגשיים, התודעתיים, אנרגטיים ורוחניים ובכך אנו בונים דרך לפגוש את המקור שלנו, המקום אשר בו אנו מרגישים בטחון ואהבה שאינה תלויה בדבר. דרך תהליך הלמידה וההתנסות אנו רוכשים כלים מגוונים לפרום פצעים וכאבים, לשחרר תבניות ולחיות בחופש גדול יותר. אנו לומדים לקבל חיבור וכוח מהאדמה ומהשמיים.

המטרה הגבוהה של המסלול היא שכל אחת ואחד יוכלו להיות מי שהם באו להיות

 (11.1020) מסלול שנתי חדש בפתח. ההרשמה המוקדמת מתארכת עד לסוף החגים

השנה המסלול כולל מפגשי זום ומפגשים פיזיים אחת לחודש.

כמו כן מוזמנים להצטרף למדיטציות שבועיות אשר מועברות דרך זום אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 20:30 בערב. הן יכולות לתמוך בהתפתחות זו. המדיטציות הן ללא תשלום.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: