ריפוי ממקום של אחדות

ריפוי ממקום של אחדות

מאמר שני בסדרה של חיבורים חיים

לקח לי שנים להבין לעומק את המושג אחדות, וכל פעם לחוש את הדבר עמוק יותר, להבין מבפנים את מה שלעיתים נראה כל כך לא ברור.

אחדות היא מושג שקשה להסביר, צריך להרגיש. המיינד שלנו, ובוודאי המיינד המערבי לא יכול לתפוס כיצד הכל מחובר, כל דבר חי, כל העולמות, הפיזיים, הרגשיים והרוחניים על כל ממדיהם. המיינד יודע לחבר יחידות, הוא לא יכול לתפוס חיבור פנימי, שאינו ניתן להפרדה. כדי להבין אחדות צריך לחוש את זה, וזה מסע פנימי, מסע לחווית שלם.

אל תחושת האחדות אנו נפתחים דרך צ'אקרת הכתר המייצגת את התודעה האוניברסאלית. כשאנו נפתחים לרמת תודעה זו אנו יכולים לחוש שהכל מחובר – אבל לא כאוסף של יחידות (אחד ועוד אחד) אלא בזרימה, בלי תפרים ובלי פיצולים, כל דבר משפיע ומושפע. כל תנועה יוצרת תנועה במארג גדול יותר והמארג הגדול יותר יכול ליצור תנועות בנו. כשאנו במרחב הזה אנו יכולים להתחבר לכוחות ריפוי, להדרכה גבוהה, לפרספקטיבה חובקת זמנים ועוד. כל פעם שאנו מצליחים לחוש זאת אנו יוצאים מתוך חוויה עצמית של בדידות, פיצול וחוסר אונים.

אנו לפעמים יכולים לחוש את החיבור הזה, אך אנו לא ממש מבינים את זה, או מתרגמים זאת כך. למשל אנשים רבים חווים הקלה ותחושת בריאות כאשר הם נמצאים בטבע, או בחוף הים. הגוף משתנה, החוויה הפנימית מתרווחת, משהו קורה, ישנה התרחבות או הקלה. מדוע משתנה המצב? כי יש משהו באנרגיית הטבע החזקה הזו, שנוגעת בנו מבפנים, שמניעה את אנרגיית החיים שלנו. היא מספיק חזקה ועדינה כדי לעשות זאת. זה אפשרי כי זה לא משהו "חיצוני", כמו אובייקט חיצוני (סתם עץ, סתם ים.. ) זה אפשרי כי אנו אחד.

ברמת האחד הכל מחובר, זמנים שונים במארג אחד, מצבים, טבע וחיות, אבות קדומים ואנרגיות רוחניות גבוהות, מלאכים והדרכה גבוהה, כוכבים ושמיים, שמש ואדמה.. יש לי הרבה מאוד דוגמאות עבודה כזו, מתוך אחדות..


הסיפור של רונית

רונית ואני נפגשות מזה 8 חודשים. רונית אישה בת 58, בנתה לעצמה קריירה, מגדלת לבד 2 ילדים. רונית פעמים רבות מרגישה שהיא לא מצליחה להתחבר לחיים האלו, שהם קשים לה, שלא תמיד מבינה את חוקי המשחק. לפעמים היא צוללת לתוך עצמה, מתנתקת, נעלמת לתוך בהייה בסדרות טלוויזיה, כך כמה ימים עד שמצליחה שוב להתרומם ולתפקד בחזרה.

באחת הפגישות, מבלי שהתכוונה לכך, ואחרי כמה ימים שהלכה בהם שוב "לאיבוד" עלה בה זיכרון של תקופה אחרת בחייה. תקופה קשה ואשר לדבריה הלכה שם לגמרי לאיבוד. רונית מגוללת בפני כיצד ברגע מאוד קשה היא מצאה עצמה יוצאת את ביתה ומתחילה ללכת, איבדה קשר עם החוץ ועם הפנים שלה, רק הלכה ככה קילומטרים רבים. היא מתארת מצבים לא פשוטים של בדידות, של אי יכולת להבין את שקורה לה.
ואנו במפגש עם הסיפור, עם רונית בת ה 19, מנסות היום להבין את מה שעבר עליה אי שם.. בנבכי הזמן. ולאט לאט גם הגוף נרגע, תחושה שמתרחשת שמשהו שהיה כל כך הרבה שנים מודחק מקבל מקום..

ואז יש את רגע הנס הזה, שאני מרגישה חיבורים חיים, שאין זה רק סיפור.. שיש לנו קשר חי עם רונית של אז, רונית בת ה 19, קשר חי ורוטט.

כשעובדים ממקום של אחדות אפשר לחוש חיבורים, הם חיים, ואפשר לתת להם מקום.
אני בודקת עם רונית אם אפשרי שננסה משהו? והיא עונה לי שכן.. ואני שואלת אותה אם היא יכולה עכשיו, מהמקום שהיא נמצאת להתחבר למקור, למקור של אור גבוה, כמו לעלות מהכתר למעלה ומשם לשלוח אור לרונית בת ה 19 שהולכת לאיבוד.. לתת לה להרגיש שאת רואה אותה ושולחת לה ממקור גבוה ריפוי.

היה לי חשוב לעזור לרונית להתחבר לאנרגיה גבוהה יותר, כי לה עצמה לא היה מספיק עכשיו כדי גם לתת, גם היא הייתה צריכה להתמלא.. בסופו של דבר שתיהן גוף אחד.
התבלטתי אם זה יהיה אפשרי, אם היא תוכל. אני יכולה לעשות זאת אך אני מעדיפה שכוח הריפוי יהיה בידיה, שהיא תרפא את עצמה. זו תחושה אחרת.

זה לקח זמן, היא הייתה צריכה לעוד קצת עזרה ממני אך היא הצליחה. היא הרגישה שהיא מתמלאת ואז יכולה לשלוח אור רך ועוטף לרונית בת ה 19 – את אותה אנרגיה שהייתה כל כך חסרה לה באותה תקופה.

ואני החזקתי עימה את המרחב, את האור, את החיבור לאנרגית ריפוי גבוהה.. זה משהו שחשים אותו בגוף. אין זה דמיון מודרך, זה חי בכאן ועכשיו.

כך היינו כמה דקות..

ואז הגיע עוד צעד.. שתינו הרגשנו שהסיפור הזה עכשיו נאסף, רונית בת ה 19 נאספה לתוך כנפיה של רונית הגדולה.. ומשהו הרגיש שלם.

שלושה שבועות לאחר מכן, בפגישה אחרת, יכולתי לראות איך בסיטואציה קונקרטית שבמצב רגיל רונית הייתה הולכת שוב "לאיבוד" לכמה ימים של ניתוק, של בהייה.. היא יכולה למצוא משהו יציב בתוכה שיכול היה לעמוד מול הדבר.. ראיתי את סימני הריפוי.

עבודה עם תודעת האחדות בריפוי

בריפוי העבודה עם תודעת האחדות משנה תהליכים ומאפשר טרנספורמציה אחרת. התהליך הטיפולי מקבל אנרגיית ריפוי גבוהה, נוצר ריכוך ואפשרות של האנרגיה לרדת עד לסדקים הקטנים ביותר שנמצאים בנפש, ולאחות אותם. וזה לא רק ריפוי, זהו ידע רחב, זו הבנה פנימית של אחדות, זו פרספקטיבה חדשה לגבי החיים ודלת לניסים. עבודה עם תודעה רחבה פותחת בפני המטפל והמטופל כל פעם אפשרות לחוש את האחדות, ולרפא ברמה עמוקה יותר את הבדידות והפיצול שהוא אחד הפצעים הגדולים של האנושות.

למטפל זה מאפשר לצאת מעבר לפרדיגמות, לאבחנות לוחשיבה תבניתית למרחבים נוספים (ליד הפרדיגמות וההבנות הקיימות) ובעיקר לא להיות לבד. המטפל עצמו מקבל אנרגיה חדשה, עובד עם אנרגיית החיים ולא מתעייף ונשחק.

Widefulness נולדה כדי שנוכל לעבוד גם עם האחדות, במצבים שזה אפשרי. שנוכל לפתוח דלת למרחבים חדשים של התערבות. בקורס המלא אנו לומדים לעבוד עם תודעות שונות , לכבד ולהכיר בחשיבות כל תודעה ותודעה, לעבוד עם האור, להרגיש אחדות ולהיעזר בכוחות שגדולים מאיתנו.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: