מעבר לתודעה רחבה

מעבר לתודעה רחבה

תקופת זמן זו מזמינה אותנו לחקור ולגלות פרספקטיבות חדשות על קיומנו, ולפתוח שערים גדולים להרחבות, ליצירה, לריפוי ועוד.

תקופה זו דוחפת אותנו להתעוררות ולהבנה עמוקה כי עלינו לחזור "הביתה", להתחבר לכוחות פנימיים שלנו,  לגלות שהעולם שלנו הוא לא רק חומרי, אלא מכיל רבדים עדינים של אנרגיה ורוח. ישנה קריאה, אפשר לומר הכרח, ליצור חיבור בין העולמות וליצור סינרגיה חדשה אשר תקפיץ אותנו תודעתית ומעשית.

זה נהיה מהותי להבין רבדים עדינים אלו של קיום, רבדים של אנרגיה תודעה ורוח, על מנת שנוכל להיות בסינכרוניסיטיות עם האנרגיה היקומית, כדי שנוכל לדייק את המסע שלנו, להתחבר למטרת החיים האישית של כל אחד ואחת. זה מזמין אותנו לחיות פחות על פי סרגל חיצוני של ציפיות,  אלא מתוך חיפוש עמוק של מסלול אישי, ייחודי ומחובר לממדים של לב ונשמה. אין ברירה אחרת. מבנים ישנים לא עובדים יותר. ברמה האוניברסאלית האתגר שהגיע לפתח האנושות – להתרחב ולהרחיב תודעה.

כמו שלמדנו פעם על חמשת החושים, על מבנה הגוף, על עולמות הרגש ובנינו פרדיגמות אלו ואחרות, עלינו היום להבין שזה רק חלק קטן ממארג שלם שהוא אנחנו.

יש ידע גבוה שנגיש לנו היום כדי שנוכל לצעוד את השביל הזה, כדי שנוכל להביא ריפוי, שנוכל למצוא איזון גם כשיש כאוס בחוץ, שנוכל להתפתח ולהגשים עצמנו ברמה האינדיווידואלית וברמה הגלובלית.

אנו נמצאים בתקופה בה האפשרויות למצוא כוח פנימי, להרחיב מודעות ולהתפתח רוחנית פתוחות בפנינו יותר מאי פעם. הגישה להדרכה גבוהה, לחיבור לכוחות תומכים נגישה לנו כדי שנעשה את המסע האישי והאוניברסלי. 

כשיצאתי עם WIDEFULNESS לפני מעל לשלוש שנים לא ידעתי את שאני יודעת עכשיו. חשבתי שאני מפתחת גישה טיפולית אשר תעגן בחדר טיפולים את כל הממדים – הגוף, הנפש, התודעה והרוח. ואכן זה קרה וקורה.

אך לא ידעתי שאפתח דרך שבה נוכל לצעוד, להתפתח באופן נכון והדרגתי לתוך עולם חדש שדורש מאיתנו גישה לכל הממדים שהם אנחנו – הממדים הפיזיים והחומריים, ממדים רגשיים, אנרגטיים, ורוחניים. שאפתח שפה, מפה ודרך בה אפשר יהיה להתפתח ולהתרחב, לרפא חלקים שמחכים לריפוי, שנלמד לשחרר חסמים כדי להתקרב יותר לעצמנו.

אני בהודיה שהקשבתי ללב ולנשמה שלי (אחרי שנים שפחדתי.. ), ולהדרכה הגבוהה שמלווה אותי בפיתוח. WIDEFULNESS הוא גוף ידע רחב שרק מתפתח, כדי להביא ריפוי ודרך חדשה להרגיש שלם. 

שני דברים חדשים נפתחים בקרוב:

האחדמעבר לתודעה רחבה – 3 מפגשי  זום שמטרתם להרחיב את השפה שלנו, את הפרספקטיבה ולקבל כלים לתרגול. מפגשים אלו יחלו עוד שבועיים (2.9). 

המפגשים יתקיימו בימי ד' בערב, בין השעות 20:00 – 21:30, דרך אפליקציית זום. יכינו אותנו לפתיחת השנה החדשה. 

השניפסיכותרפיה רב ממדית – קורס יסודות. מיד לאחר החגים יפתח מחזור נוסף של לימוד ומסע אישי. זהו קורס משנה חיים, פותח שערים ויוצר דרכים חדשות לתרגול בתוך החיים. ההרשמה החלה. 

הקורס הקרוב, רובו יתקיים דרך הזום, כדי לאפשר לאנשים ממקומות רחוקים בארץ להשתתף בו. אחת לחודש יקבע לנו זמן גם למפגש קונקרטי שבו אקיים תהליך מיוחד לכולנו, לעיגון החומרים.

למרות שהוא קורס בסיסי אשר בנוי על הקורסים הקודמים שהעברתי, הוא גם הפעם שונה. המידע שיורד אלי, השערים החדשים לוקחים אותנו עוד צעדים קדימה.

מחכה ומתרגשת.

המפגשים יתקיימו בימי שישי בבוקר, בין השעות 9:30 – 13:00, כל אחד בביתו – נפגש ביחד ונבנה מרחב משותף. אחת לחודש (גם בימי שישי) נפגש בבנימינה לעבודה משותפת.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: