בקשת לב מתוך תודעה של אחדות

בקשת לב מתוך תודעה של אחדות


בקשת לב היא תפילה. היא יכולה להיות אישית, היא יכולה להיות עבור מישהו, משהו או עבור העולם.
בקשת לב היא בקשה נקייה, כזו שמחוברת לב. היא בקשה שנשלחת לעולם, להדרכה גבוהה, למלאכים, לאור הגבוה, לאלוהות. למשהו קרוב או רחוק, כל אחד לאן שמרגיש לו נכון.
היא נובעת מתוך תפיסה עמוקה של אחדות, שותפות חיים, של ממדים שונים בתוך מערך חיים שלם שעובד לטובתנו, לטובת קידום חיים.

 

לפני שבוע נפלתי לא טוב בשביל כורכר בו רצתי ביחד עם גדעון בעלי.

בוקר פסטורלי, מזג אויר מעולה, אנו יחד רצים ליד מטעי בננות ותירס. היום נראה מבטיח. ובום… אני עפה ומשתטחת על העפר.

חשה את האבנים חודרות את פני, את השפשוף שלהן על הלחי שלי, עדיין לא ערה גם למכה בברך. יודעת שיש כאן התמודדות לא קטנה.

הרבה מחשבות עוברות בשנייה, סיכומים, דילים שלי עם עצמי. אני ממש מבוהלת. מפחדת שהלכו לי הפנים. מנסה לחפש בעיניים של גדעון את גודל המכה.

כאוס פנימי ובהירות. אני לוקחת אויר, מרימה מבט, רואה את השמים הבהירים ומבקשת באופן בהיר את העזרה המדויקת והגבוהה ביותר לריפוי מלא. זו לא הייתה תחינה. זו הייתה בקשת לב, עמוקה, ישירה, אפשר לומר בגובה העיניים, ממקום בתוכי שיודע את עבודת האחדות.

מאותו הרגע מתחיל תהליך שאני רק בדיעבד יכולה לומר עד כמה היה מדויק ומרפא עבורי.

עוברות אולי שתי דקות ומגיע לקראתנו בחור שרץ. הוא עוצר ושואל אם אנו זקוקים לעזרה. הוא אומר לנו שהוא פרמדיק… נותן לי עזרה ראשונה ובעיקר נוסך איזושהי תחושת ביטחון ראשונית.. הוא רץ אחר כך להביא את הרכב שלו.

אנו ממשיכים לבית החולים.. המיון ריק.. מקבלת טיפול לברך שנפתחה עוברת בפעם הראשונה חווית תפרים. מצלמים, מתדיינים ואני מבינה שהם לא יודעים איך להתייחס לפנים שלי. ואני מבינה שאני צריכה כאן עין ויד מקצועית.

שולחים אותי הביתה בלי לגעת. אני כבר יודעת שיש לי תור אצל אחד הפלסטיקאים הטובים באיזור ואנו בדרך אליו.

כאשר הוא מתחיל לטפל בי בפנים אני נרגעת. אני יודעת שיהיה בסדר.

שבוע אחרי.. פחות נפוחה, בהודיה על כל מה שקרה בשבוע זה, הרבה מאוד מתנות, הרבה רגעים משמעותיים, הרבה מאוד אהבה. בעיקר למדתי לבקש ולקבל.

למדתי לקבל אהבה ולתפור בתוכי חלקים חדשים, למדתי עוד משהו על הכרת תודה ועל האפשרות שלנו לפעמים למצוא בטראומה עצמה אהבה, להתעורר לחסד, לראות עוד חלקים בתוך הפאזל הזה. ואני עוד לומדת. ובתוך זה גם למדתי שוב את הכוח של התפילה – הבקשה הצלולה מהלב.

אז מה מביא אותנו לבקשת לב, ומהו מקומה במרקם חיינו?

בקשת לב, תפילה, בקשת עומק, חשוב שיהא לצידה חיבור מודע לאחדות חיה, הבנה עמוקה שיש לנו חיבור ישיר אל אנרגיות מרפאות, אל הדרכה גבוהה, אל אבות ואמהות קדמונים, אל אנרגיות שמגיעות לעזור ב"כאן ועכשיו".
השאלה היא איך לומדים לעבוד מתוך תודעה רחבה, מתוך אחדות, מתוך הקשר הזה.

כשהרמתי את ראשי ובקשתי עמוק בתוכי את העזרה לריפוי מלא הייתי מאוד צלולה, מדויקת וידעתי בתוכי שהכל אפשרי, אבל ממש הכל אפשרי. שאני אקבל עזרה והיא תהיה מדויקת. אני זוכרת את חווית האמון שהיתה בתוכי. לא ידעתי איך תגיע העזרה אך ידעתי שאני לא לבד.

הידיעה הזו אצלי נבנתה עם השנים, מתוך עבודה עם שדה רחב, מתוך הבנה עמוקה של אחדות, של רב ממדיות,  של חיבורים. מתוך תרגול וחקירה אישית. מתוך הרבה התנסויות קטנות וגדולות. מתוך העבודה שלי עם קבוצות והפיתוח גישת  Widefulness. – פסיכותרפיה רב ממדית.

כך אני עובדת בקליניקה, כך אני מלמדת. מתוך הבנה ברורה שיש מארג שלם להעזר בו ולגייס אותו לתהליך של ריפוי והתפתחות.. אני כבר לא מוכנה לעבוד "לבד" כמטפלת, כאישה ובכלל בחיים. אני מביאה את הרחב שאנו.  

המארג הרחב, הרב ממדי  קיים, אך יש בנו הרבה פעמים מחסומים שונים, תבניות ואמונות שנצרבו בגוף נפש ותודעה שלנו אשר לא מאפשרים לנו לקבל מהמארג השלם במלואו. לעיתים זה עובר כמו במנסרה דקה, אנו חוסמים את האור.

אם גדלנו בבית שלמדנו שאנו לא ראויים, אם לא שמעו אותנו ואת הצרכים שלנו, אם אמרו לנו שאסור לבקש, אם חווינו אכזבות.. ועוד.. נבנו בתוכנו תבניות אשר לא מאפשרות לנו באמת להאמין שנוכל לקבל, שנוכל לעבוד עם הרחב.

אחת העבודות הנפשיות הגדולות היא לגלות תבניות אלו ולהתחיל לשים עליהם סימן שאלה,לשחרר, לנקות, לרפא מקומות כואבים שצמצמו על מנת שנוכל להאמין, שנוכל לבקש, שנרצה לתת ולהיות חלק מהשלם, שנבין שאין כזה דבר לבד, שנוכל לעבוד בחיים אלו עם כוחות גדולים יותר של חיים ושאנו חלק מהם.

להרגיש שלם זה דורש תרגול, זה לא סיפור חיצוני. אני מזמינה אתכם לחוות.

המדיטציה הקהילתית לריפוי הקרובה תעסוק בבקשת לב והקשר שלנו עם יוניברס גדול.

לחצו כאן כדי להירשם למדיטציה

כמו כן תוכלו להאזין למדיטציות מוקלטות קודמות כאן

בנוסף שמחה לספר שקורס widefulness חדש יפתח מיד לאחר החגים. הפעם חלקו יתקיים בזום ופעם בחודש נפגש למפגש קונקרטי,  וזאת על מנת לאפשר לאנשים הגרים רחוק ממקום קיום המפגשים להשתתף.

הקורס יתקיים בימי שישי בבוקר, בין השעות 10:00 – 13:30.

פרטים נוספים בקרוב.  

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: