האומנות להרגיש שלם

האומנות להרגיש שלם

The Art of Feeling Whole


אנו רב ממדיים. אנו טבע – יש לנו גוף פיזי, אנו חלק מעולם פיזי רחב, כפופים לחוקי הטבע, ובהתפתחותנו אנו בונים חיים. יש לנו גם ממדים שאינם פיזיים – יש לנו את החשיבה ואת עולם הרגש, את ממד האנרגיה ואת הממד הרוחני.

כל ממד הוא תודעה אחרת, וכולם ביחד יוצרים שלם, הולוגרמה אחת של קיום שלם.

בחודשיים האחרונים, כשהעולם מטולטל, החיים עוברים שינוי דרמטי

בתוך המפגש שלי עם מטופלים, קולגות, קבוצות עבודה או תרגול אני פוגשת אופני תגובה שונים למצב. חלק מהאנשים רב הזמן חווים חרדה, קיימת תחושה של סוף עידן, עולות בם תחושות קשות של כפיה,  איסור ובדידות. הם מרגישים לעיתים שכאב העולם עובר דרכם. מאוד קשה להם לראות את האור. לידם אני פוגשת אחרים אשר למרות הקושי, לעיתים הפחד וההתמודדות עם שינויים אלו ואחרים הם מרגישים שקורה כאן משהו חשוב, יש בהם איזושהי תחושה של משהו גדול יותר ואמונה שיהיה טוב.

הם מצליחים להחזיק את הגם וגם:  את המציאות הקונקרטית כפי שהיא טופחת על פניהם ומשהו רחב יותר, ומנעד הרגשות מגוון יותר. הם חווים מקום עמוק בתוכם, בממד של הנשמה או הרוח, אשר "מבין" שקורה כאן משהו אוניברסאלי, שיש כאן איזושהי תנועה של התפתחות חשובה. הם מצליחים לאחוז בהולוגרמה שלמה.

כמובן שהפרספקטיבות השונות קשורות להיסטוריה אישית, לטראומות קדומות וכן למידת הפגיעה האישית מהמצב הקיים. אך יש שם עוד משהו, יש את היכולת להחזיק שלם.

הם מספרים על תחושה של שקט פנימי למרות הטלטלה והכאב, על התרגשות, הם מרגישים את הטבע, את הפריחה, הם סבלניים יותר לכל מה שנלקח מהם.. (שעות עבודה, כסף, חופש תנועה.. ).

האפשרות להחזיק בתפיסה הולוגרמית שלמה חייבת להיות חוויתית  – מורגשת בגוף, מחוברת לרובד רוחני בתוכנו. אותו רובד שמחזיק תמונה גדולה, חוויה רחבה, שאינה יכולה להיות מובנת על ידי מחשבה רגילה שמקדדת לפרטים.

הוויה רחבה אפשרית לכל אחד, היא דורשת תרגול.

היא אפשרית אם נותנים לה להיפתח, כמו פרח שנפתח  כדי להכיר בתוכנו עוד עלי כותרת, עוד מקומות, עוד תודעות.

במדיטצית ה-WIDEFULNESS שפתחתי ואותה תרגלנו בשבועות האחרונים אני מסתייעת בידע עתיק ובידע חדש שמטרתו לעורר ולהאיר בנו את כל התודעות, ליצור הולוגרמה של תודעות.

במדיטציית WIDEFULNESS אנו תמיד מתחילים מהגוף הפיזי, הוא המרכבה שלנו בחיים, הוא זקוק להזנה וקרקוע, משם אנו עוברים דרך תודעות שונות של התפתחות, של צבע ותדר המיוצגות על ידי מערכת הצ'אקרות העתיקה. כל צ'אקרה מהווה עבורנו גם שער לתודעה וגם מנוע אנרגטי אשר יכול לחבר אותנו למערכת אנרגטית רחבה יותר.

וכך אנו עולים בין התודעות, ונעים בחיבור ביניהם – כל פעם אני מנחה דרך שימת  דגש לרמת תודעה אחרת, עובדת עימה בעומק אחר, מביאה ידע מתוך העולמות האנרגטיים והרוחניים לתוך החוויה הפיזית. בסוף המדיטציה אנו חווים שלם.

אנו מסיימים עם מבנה שלם, אנרגטי, מכיל אור אשר יכול להזין אותנו ברמה פיזית, נפשית ורוחנית. ממקום זה ומתוך הבנת אחדות אנו יכולים לשלוח אור, חמלה, אהבה, ריפוי ליקרים לנו – אליהם אנו מחוברים בחוטים של אור – ולעולם כולו.

התדר הזה שנוצר במרחב המשותף מתפשט, ואין לנו יכולת לקלוט עד כמה הוא יוצר תהודה ושינוי במערך השלם של חיים.

אני בהודיה עמוקה לעשרות רבות של משתתפים שהגיעו והשתתפו במדיטציות שקיימתי ומזמינה שנהפוך את האפשרות של תרגול כזה למשהו קבוע.

שכן תרגול רוחני- נפשי – גופני צריך מסגרת ומרחב קבוע, וכשאנו ביחד התרגול קל יותר, וברמה האנרגטית העוצמה גבוהה יותר. יש בו ריפוי מאוד עמוק.

אני מזמינה שנפגש אחת לשבוע, בימי חמישי בשעה 20:30 למשך חצי שעה. ב- 5-10 הדקות ראשונות אביא תוכן  שיהיה השראה לאותו תרגול, ולאחריו אנחה תהליך מדיטציה של כ 20 דקות.

התרגול אינו כרוך בתשלום עבור כלל המשתתפים, והוא נובע מתוך רצון עמוק שלי לתרום לתהליך הריפוי האישי הקהילתי והאוניברסאלי.

הוא יאפשר פעם בשבוע לעשות תהליך שיש בו ניקוי, חיזוק וחיבור גבוה, שיאפשר לנו יחד לבנות אוהל אנרגטי משותף.

אני מזמינה לבנות אוהל אנרגטי משותף שבו כל אחד יוכל להיות כפי שהוא.

להרשמה למדיטציות השבועיות (המדיטציות אינן כרוכות בתשלום)

* בכל שבוע יישלח לינק התחברות, כשעה לפני המועד שנקבע למפגש​

בדף המדיטציות תוכלו למצוא את כל המדיטציות.

מזמינה אתכם להכנס בלינק ולצפות במדיטציות הקודמות:

לצפייה במדיטציות קודמות

שלכם באהבה
יפעת

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: