מתחילים שנה חדשה עם תודעה רחבה

מתחילים שנה חדשה עם תודעה רחבה

"אני מרגישה שזו תקופה מאוד רוחנית" היא אומרת לנו במפגש הקבוצתי.. משהו קורה כאן, משהו מבקש מאיתנו לפתוח דלת..

ואני מהנהנת לה בראשי.. אני מסכימה איתך

"אני חושבת שבשביל זה אנו כאן.. בשביל זה אנו נפגשות, כדי להתפתח לזה, להבין את זה.."

ואני אומרת לה ולשאר הנשים בקבוצה – בשביל "לתפוס גל".. לקחת את כל התמיכה האנרגטית המאסיבית של תקופה זו להתפתחות שלנו..

יש פתח מאוד גדול עכשיו, ברמה האנרגטית ישנה דחיפה מאוד גדולה להתפתחות, להתעוררות, ליציאה מתוך דפוסים ואוטומטים אל בחירות חדשות, הזמנה לפנות מקום ללימוד חדש של היכולות שלנו והחיבורים שיש לנו לעולם רחב וגדול.

הקורונה מסמלת לנו ברמה הקונקרטית, ובאופן מאוד כואב, את החיבור שיש לנו לאחרים, לסביבה, את ההשפעה שיש לנו אחד על השני ואת הקריאה שנכיר בחיבורים האלו ברמות הגבוהות יותר שלנו.

ואנו פעמים רבות עושים עצירה להתבוננות רק כשכואב לנו. למה רק אז? זו שאלה גדולה לפוסט זה. אנו מכירים זאת –  אנו עוצרים את הטרנס של היומיום כשאנו חולים.. אנו פחות עוצרים אם עדיין אנו מרגישים שאנו יכולים לדהור.. (בדרך כלל).

ההזמנה שלי עכשיו שנעצור לרגע – נתבונן לעומק (כן.. צריך כילים ויש לא מעט.. ) ונבחר.

וזה מתחיל מדברים קטנים. ברמה היומית – נבחר איך יראה היום שלנו.. כן, כבר בבוקר..

הבחירה הזו הפנימית מתחילה ליצור שדה שאוסף אליו אפשרויות בכיוון שסימנו

ברמת השנה החדשה – הזמנה שנתבונן ונבחר מתוך כל כך הרבה דברים שיש לנו בחיים מה באמת חשוב לנו. כי אולי אנו שמים הרבה מאוד אנרגיה על דברים שפחות חשובים לנו ומכלים כוחותינו.

היכן שאנו שמים את האנרגיה שלנו (תשומת לב, מחשבות, כוונה, פעולות) זה המקום שגדל. ונעשה את מסע ההתפתחות ביחד..

ומהו המסע ההתפתחותי?

שנדע להכיר את הכוח הפנימי שלנו ליצור מציאות גם בתוך כאוס, לרפא כשמשהו כואב לנו, להתחבר לכל המרכזים שלנו – הפיזיים, הרגשיים, האנרגטיים, התודעתיים והרוחניים.

כאשר יש לנו גישה לכל הרמות הללו אנו מרגישים שלמים, אנו מרגישים שיש לנו פלטה רחבה של צבעים, של תדרים ושל פרספקטיבות להכיל פרדוקסים ומורכבויות, ולמצוא את הדרך להגשים את עצמנו.

כל שנה אני פותחת מחזור אחד של לימוד עומק של רמות התודעה. מחזור של שנה זה מתחיל מיד לאחר החגים. הפעם הקורס ישלב מפגשי זום ומפגשים פיזיים.

כמו כן מוזמנים להצטרף למדיטציות שבועיות אשר מועברות דרך זום אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 20:30 בערב. הן יכולות לתמוך בהתפתחות זו. המדיטציות הן ללא תשלום.

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן: