תודעה יוצרת (מדיטציה שנייה בנושא זה)

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

יצירת מציאות היא מלאכה עתיקה וחדשה מבוססת על ההכרה של היכולת שלנו לברוא.

אנו חלק ממארג אנרגטי גדול, חי, רוטט, בעל אינטליגנציה ויכולת של חיבורים. אנו כמו המארג, אנו מכילים את אותם איכויות, אנרגיות חכמות, רוטטות, ויש לנו תודעה יוצרת.

במובן זה כל תנועה, כל כוונה, כל כוונת אנרגיה שלנו היא חלק מתהליך של יצירת מציאות. אפשר לומר לחילופין, העולם החיצוני הוא מראה של מציאות שאנו יצרנו, משקף לנו עולמנו הפנימי, המודע והלא מודע.

זו חשיבה חדשה ששולחת אותנו בחזרה למקום של כוח פנימי ליצור את עולמנו, ולהיות עימו במערכת יחסים הדדית. זה שולח אותנו ללמוד את שפת "היקום" כדי להבין את היכן שאנו נמצאים, ולקחת אחריות.

הבנה זו בעלת ערך עצום במובנים של הגשמה, ריפוי, של אהבת החיים וחיים מתוך חיבור.
הקושי הוא שפעמים רבות אנו מנסים ליצור מציאות מתוך אמונות ותפיסות שרכשנו פעם, ואינם משרתים אותנו, מצמצמים את האופציות שלנו בבחירות חדשות "בכאן ועכשיו" וביצירת המציאות.
אפשר לראות אמונות כסוג של חוזה שיש לנו עם המציאות. אמונות אישיות וקולקטיביות מייצרות מבנה של מציאות. אם אני לא מאמינה, למשל שריפוי מלא אפשרי, מכל מיני סיבות, אני אצמצם את האפשרות שלי לרפא את עצמי. אנו פעמים רבות מצמצמים את האפשרויות מתוך תפיסות פנימיות.

במדיטציית widefulness זו נתחיל בתהליך ניקוי אשר יכלול התייחסות למיקום האחורי של מרכזי האנרגיה. המיקום האחורי מחזיק את ההיסטוריה שלנו, את האמונות שרכשנו, את התת – מודע שלנו, האישי והקולקטיבי.

דרך המדיטציה אנו נשפעל ונבקש לנקות את כל מה שכבר לא רלוונטי לנו, ונחבר בין המרכזים האחוריים לקדמיים למען איזון מדויק "לרגע הזה".

החוויה שיכולה לעלות מתוך איזון זה היא של שקט, קלילות (אחרי שדברים מן העבר מתנקים) ואיזון לתודעה העוצמתית ביותר – תודעת הרגע הזה.