ריפוי טראומה קולקטיבית – מדיטציית ריפוי ביום השואה

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

טראומה קולקטיבית נמצאת בגוף שלנו.

כל טראומה צריכה "גוף", צריכה מקום להיות בו עד שהיא יכולה להשתחרר..
אנו כעם יהודי נושאים את הטראומה של השואה.. היא בגוף שלנו, היא בנפש שלנו, זהו תדר שנמצא מהרגע שנולדנו ויתכן שעוד לפני, בתוך השורשים שלנו.. הבינדוריים..

עד היום יכולנו רק להיות גוף לזה.. כי טראומה צריכה גוף, היא צריכה מספיק זמן גוף כדי לעשות איתה אולי עוד צעד.. וכי זה מה שידענו לעשות…
אבל יש לכך מחיר..

כשטראומה נמצאת בגוף יש לה מופעים.. היא צריכה פורקן כל שהוא.. וזה יכול להגיע אלינו דרך סימפטומים, דרך מחלות, דרך תקיעות, דרך אלימות, דרך מערכות יחסים.. היא כל הזמן תחפש דרך לצאת.. לא לשקוע.. לא להשכח.. ואנו לא נהיה בכלל מודעים שזה קשור לטראומה בין דורית שנמצאת בגוף שלנו.. כי ככה אנו מכירים, כי זה לא מופרד בתוכנו.. זה חלק מהמרקם של הגוף.

וזו היתה הדרך שיכולנו להחזיק את הטראומה של השואה, לשאת אותה בגוף שלנו.. לשאת אותה עבור אלו שהלכו, עבור אלא ששרדו..

היום אנו יכולים לקחת את זה עוד שני צעדים, כי בגרנו, כי זה אפשרי אנרגטית, כי הגיע השלב..

השלב הבא הוא לדעת להביא עדות מתוך נוכחות – כשאנו מביאים נוכחות אנו מביאים הכרה עמוקה לכך שאנו רואים, ונותנים לזה תוקף. כן זה היה, ואנו רואים זאת. אנו עדים למסע המטורף, המטלטל, הבלתי ניתן להסבר ברמות שונות, אנו עדים לכם, אלו שמתו, אנו עדים ועדות לכם.. אלו שצלחו אחר כך בדרך זו או אחרת לחיות..

אנו מביאים עדות מיטיבה.. אנו נוכחים למסע הפיזי נפשי שלכם, אנו נוכחים למסע הנשמה שלכם, שבחרה מסיבות שונות לעבור מסע זה.. (סיבות "אישיות" וסיבות אוניברסאליות).. אנו רואים ורואות אתכם. אנו מוקירים אותכם על הדרך הזה מכל קומות התודעה שלנו.
הרמה הבאה היא ריפוי..

הריפוי הגבוה ביותר זה לשלוח אהבה.

כדי לשלוח אהבה אנו זקוקים לתודעה רחבה ולחיבור לאהבה קוסמית – ומשם אנו יכולים לשלוח אהבה לכל האנשים, לכל הדורות.. לכל הנשמות, וליצור ריפוי קרמתי. שליחת האהבה תעזור גם להם, לאותן נשמות לשחרר ולהשתחרר – גם נשמות נושאות זיכרון טראומטי.

כל עוד שמרחב זה לא יקבל את הריפוי, זה ישתחזר באין סוף מופעים..
ברמה האישית, ברמה המשפחתית וברמה הקולקטיבית שלנו כעם.

במדיטציית widefulness זו ניצור מרחב של ריפוי לטראומה הזו.. זוהי עבודה שטוב לעשות אותה ביחד – נוצר תדר משותף וחזק.. ואפשר להחזיק את הריפוי הזה ביחד.
באהבה,
יפעת