פתיחת הגוף שלנו לממדים חדשים

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

בתקופת השבטים של פעם לא היה ספק בחיבור שנמצא בין כל הדברים החיים, בין הטבע, בין האלמנטים, בין השמים והארץ, הכוכבים והשמש לבננו. הכל מרקם אחד. יכולנו לחוש את זה והתמיכה היתה מאוד גדולה.

אנו איבדנו את החיבור הישיר למרחבים אלו, מה שמשאיר אותנו עם פחות כוחות להתמודד עם החיים ולהיות חלק מהם.

בתקופה האחרונה אנו עוברים שינוי מאוד גדול בגוף האנושי שלנו, ברמות שונות. אחד השינויים הוא בגוף שלנו – הגוף שלנו עובר טרנספורמציה על מנת שנוכל לחוש מחדש מעבר לחמשת החושים הרגילים – נוכל לחוש את האדמה ואת השמים, את החי והצומח, את ההדרכה והמלאכים ועוד. וכשנוכל לחוש נחזור לטבע שלנו.
נוכל להתחבר ולקבל את הכוח שלנו בחזרה, נוכל לתת ולהיות חלק.

כשהתחלתי עם מדיטציות widefulness לא ידעתי שחלק מהמטרה שלהן הוא להכין את הגוף שלנו לשלב הבא, שבו נוכל לחוש את הגוף הפיזי, הרגשי, האנרגטי והרוחני. שנוכל לחוש את המקור, את הטבע ואת כל מה שמסביבנו כאחד.

במדיטציה אנו עוברים בין מרכזי האור, מנקים את הישן (כולל תפיסות שלא רלוונטיות לנו יותר), מתחברים לכל הגופים ביחד ולומדים את החיבור.

במדיטציה זו ניתן מקום למקלעת השמש, בעדינות נפתח אותה. השמש הקטנה שלנו היא כמו גנרטור קטן בתוכנו, מחזיקה את הכוח הפנימי שלנו לצעוד את מסע חיינו.

כשמרכז זה מאוזן, מתקיים בו חיבור בין הידע שרכשנו עד רגע זה מתוך ההתנסויות שלנו , וחיבור לשורשים הרוחניים שלנו, לאנרגיה שיורדת מהמקור. כנוצר חיבור בין השניים, המרכז נמצא בסינרגיה ומתרחשת זרימה. בזמנים אלו קל לנו לנוע בעולם, להגשים אותנו, יש לנו כוח לעבור תהליכי ריפוי וללמוד שם על עצמנו ועוד.

מודה על הזכות
באהבה, יפעת