ניקוי, חיבור לתדר גבוה שלנו והגנה

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

 

אנו סופגים וקולטים בשדה האנרגטי, הפיזי והרגשי שלנו דברים רבים במהלך היום. חלקם קשור למה שקורה בסביבה שלנו, במדיה, בקלות שאינפורמציה נכנסת למודע שלנו היום, ובקושי שלנו לשים גבולות.

פעמים רבות אנו גם סופגים שדות רגשיים של אנשים שסביבנו, במיוחד עם כילדים זה היה אחד "התפקידים" שלנו, לקחת על עצמנו כאב, חרדה.. או כל דבר אחר כדי שלהורים יהיה טוב. זה תפקיד כזה שילדים לפעמים לוקחים על עצמם.

ספיגה זו היא גם היכולת שלנו לחוש את הסביבה ולא להיות מנותקים אך מאידך – ובסביבה שפחות מיטיבה לנו – אנו משמשים "מיכל" וזה פוגע בכוח שלנו, בבריאות שלנו, ובדרך כלל איננו שמים לכך אפילו לב.

במדיטציות widefulness השונות אנו מנקים את השדה האנרגטי, מאפשרים למרכזי האנרגיה לאתכל את עצמן ולהביא את ההילה שלנו למקום מאוזן, חי ורוטט וההרגשה הפיזית והנפשית משתנה.

במדיטציית widefulness זו בנוסף לניקוי (שהוא הגנה בפני עצמה – כי התדר נהיה גבוה ולא כל דבר יכול להכנס) אנו נתחבר להגנות שיש לנו – ל God spot שנמצא באיזור הלב, הנקודה האלוהית, אפשר לקרוא לה הנשמה, ודרכה נגביר את האור ואת החיבור שלנו למקור. שלב זה מיד מחבר אותנו למקום אחר והתחושה משתנה.

לאחר מכן דרך מרכזי האנרגיה ננקה ונאתחל את השדה שלנו, ונסיים בצבע הכחול אשר נביא אותו בקצוות ההילה.

לצבע הכחול יש איכויות של הגנה. ברגע שאנו "שופכים" צבע זה בקצוות ההילה אנו יוצרים ממברנת הגנה אשר מאפשרת לנו לשמור על השדה שלנו, ולהוות הגנה מפני דברים פחות טובים לנו מבחוץ.

 

אני ממליצה לעשות מדיטציה זו לפני כניסה לבית חולים, לפני מפגשים שבהם אנו יודעים שאנו נשאבים רגשית ואנרגטית, ובכלל בחיי היומיום. זוהי מדיטציה מאוד מחזקת.

באהבה, יפעת