ניקוי השדה האנרגטי מזיכרונות הקשורים לפחד ממחלות ומגיפות

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

השדה האנרגטי שלנו מכיל אינפורמציה רבה, חלקה קשורה להתנסויות אישיות שלנו בחיים אלו, אחרת קשורה להתנסויות אוניברסאליות (תת מודע קולקטיבי), להתנסויות מחיים אחרים, התנסויות בידוריות ועוד.

לאחרונה אני יכולה לחוש כמה אנו נושאים בשדה שלנו חרדה ממחלות, חרדה ממגיפות, חרדה שיקרה לנו משהו. חלק מהחרדות קשורות להיסטוריה האישית והאוניברסאלית.

החרדה עצמה פוגעת בנו ברמה הגופנית והנפשית. בפועל, כשאנו מתבקשים להתמודד עם משהו – אנו מתמודדים עם הדבר עצמו ועם החרדה מפניו והדבר נהיה קשה יותר.

במדיטציית widefulness זו ננקה את השדה האנרגטי, כפי שאנו תמיד עושים – דרך הפעלת מרכזי האנרגיה אשר מביאים עימם אנרגיה חדשה – וכאשר נהיה בחיבור לתודעה גבוהה, לנשמה שלנו, נבקש ממנה לעזור לנו לנקות את הפחד שיש לנו בשדה האנרגטי – פחד ממגיפות, ממחלות, ממוות..

בדרך כלל – לאחר תהליך שכזה מוסרת שכבה מסוימת של אותם פחדים. אפשר לחזור על המדיטציה הזו בכל פעם שתרגישו שאתם רוצים לעבוד על עוד שכבה, או בכל פעם שתרגישו שאתם מתחילים להיכנס ללופ של החרדות.

מאחלת ומזמינה שנוכל להיות בחופש ללמוד, לחוות, להתפתח בחיים אלו מכל מה שבא לפתחנו ללא פחד.. אם בטחון שיש לנו כלים לעזור לעצמנו לברוא בריאות.
באהבה,
יפעת