מדיטציית ווידפולנס – עבודה אוניברסאלית

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

אנו חיים בשדה אנרגטי רוטט, חי, משותף, ואנו חלק מהרטט הזה. זהו שדה אחדותי כאשר כל אחד מאיתנו משפיע ומושפע – זהו שדה אחדותי שיש בו מקום לכל אחד מעצם קיומו. קיומו משפיע על הכלל וההפך.

אחדות אינה אומרת אחדות בדעות, אחדות היא ההבנה של אותה רשת חיים אחת, רבת ממדים, תקופות וזמנים ואשר כל הזמן מאתחלת את עצמה ונעה למען חיים והתפתחות.
וברשת הזו יש חשיבות למיוחדות של כל אחד, כל עץ, כל חי, כל אדם.. כל אחד הוא חלק מהתזמורת הזו שקוראים לה חיים – משפיע ומושפע.

בחיי היומיום ומתוך תפיסה של אובייקט במרחב, מתוך תפיסה לינארית של סיבה תוצאה – קשה לתפוס מערכת אדירה זו של חיבורים, אבל אפשר לחוש את זה בגוף.

היום מתקיימים פיצולים מרחיקי לכת, נוצרים קבוצות ותתי קבוצות שנאבקות אחת בשנייה, החרדה במפלס גבוהה והמחיר הנפשי מאוד גדול. בדרך הזו אנו כחברה מאבדים הרבה מאוד כוח ואופטימיות.

מה שקורה בארץ משפיע עלינו ועל הבריאות שלנו, הגוף שלנו סופג את האלימות, את האימה, את הכאוס.

מטרת מדיטציית widefulness זו היא להזכיר לנו את הממד האחדותי. דרך עבודה עם מרכזי האנרגיה, האיזון והחיבור לחתימה אנרגטית מקורית של כל אחד ואחת (אפשר לקרוא על כך במדיטציה הקודמת), כל אחד יוכל להיות מרכז של אור ואיזון, מרכז אשר יוכל להדהד את התדר שלו ראשית לגוף שלו (זו בריאות במיטבה) ולאחר מכן למרחב הרחב.
כאשר אנו ביחד בתוך אוהל אנרגטי אחד, האנרגיה מתאחדת ונוצר שדה מאוחד, שדה מאוחד של אור.

בסוף המדיטציה נשלח אנרגיה זו לעולם, לכל מקום שאפשרי לנו, כדי להזכיר אחדות.

באהבה,
יפעת