חיבור אל מערכת הצ'אקרות

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

מערכת הצ'אקרות היא מערכת של מעגלי אור, זהו מבנה של מרכזים אנרגטיים אשר נמצאים ורטיקלית לאורך עמוד השדרה ובמקומות שונים בהילה. מרכזים אלו "נראו" על ידי מרפאים בתרבויות שונות. הן מוזכרים בפירוט בוודות העתיקות בהודו, ובווריאציות דומות עם ניואנסים והדגשים שונים באסיה, יפן, טיבט, סין, בשבטים בצפון אמריקה, ודרום אמריקה (מקסיקו, אל סלבדור, צ'ילה), באפריקה, מצריים, בכתבים הסופיים ובמקומות שונים באירופה. (Cyndi Dell, 2018). בתורת הקבלה ניתן למצוא את מבנה הצ'אקרות בתוך עץ החיים.


מרכזי אנרגיה אלו נראים (עלי ידי מי שיכול לראות אותם, ועל ידי מצלמות מיוחדות ) כמו מעגלים של אור, מסתובבים מסביב לגוף, במיקומים מסויימים, ובצבעים שונים. כל צבע הוא תדר מסויים, מכיל אינפורמציה ספציפית בהתאם למיקום.


מרכזי אנרגיה אלו אחראים על השדה האנרגטי שלנו, משפיעים על הגוף הפיזי, הנפשי והרוחני ומחוברים למערכת גדולה יותר של יקום. במובן הזה, צ'אקרות הן הגשר שלנו שמחבר ממדים פיזיים לממדים עדינים יותר, וחוזר חלילה.


במדיטציות widefulness השונות אנו מעירים את המרכזים הללו, ובאמצעותם מנקים ומתמירים את האנרגיה שלנו. התמרה זו יוצרת שלם חדש ומאוזן. הגוף מרגיש את החיבור שלו לשדה רחב של תמיכה והזנה, ובמקום שהוא מאוזן הוא יכול להתפנות לצמיחה (במקום השרדות).


על ידי העבודה המשותפת שלנו אנו מרחיבים את התודעה שלנו, ושל כל השדה, ומאפשרים לנו להיות בחיבור רחב יותר, ובתוכו קל לנו יותר להכיל את הנושאים שעלינו להתמודד עימם.


מדיטציות אלו באו לתמוך בנו בזמן זה ולעזור לנו לעשות את קפיצת ההתפתחות שתקופה זו דוחפת אותנו לעשות.