הכרה ברובד הרוחני שלנו

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

במקומות שונים בעולם ניתן למצוא כתבים ועדויות המעידים על כך שחיבור למשהו גדול יותר הביא הקלה, ריפוי, ניסים. המדע עדיין רק בשער של החקירה הזו, אך זה שאין כלים מדידים אינו מצביע על כך שאין זה חלק מהטבע שלנו.

ברמה העמוקה אנו הרבה יותר מחוברים ושייכים לממדים הללו של עולם הרוח, של מרחב האחדות, מאשר לעולם הקונקרטי ולא ההפך. כשאנו בתודעה רחבה ופוגשת את האחדות אנו מרגישים תחושת שייכות שאין עוררין עליה. חוויה שלא תמיד מתקיימת בחיי היומיום הקונקרטיים.

את העולם הרוח אנו פוגשים בדרכים שונות – זה משתנה כי העולם עצמו מורכב ורב ממדי, וזה פוגש את האישיות שלנו, המבנה הנפשי שלנו, ההתנסויות שלנו עד היום, האמון שלו, והעולמות עצמם מורכבים עד מאוד. אבל כל מפגש, כל התנסות מביאה משהו אחר לעצמי הגבוהה שלנו, להוויה שלנו.

הצעד הראשון שעלינו לעשות זה להכיר בזה. יש לנו גם עצמי רוחני, שמחובר לממדים רוחניים רחבים ברמה שאנו לא יכולים לתפוס במיינד אבל אנו יכולות מידי פעם לחוש את זה.

בהכרה הזו, בהסרת הספק נוצר שקט. זה כמו הכרה עמוקה ברובד עמוק של הבית שלנו.
במדיטציית widefulness זו ניתן הכרה למקום הזה בתוכנו, הוא נמצא בכל תודעה ותודעה, ואנו יכולים לחוש זאת בברור כאשר אנו עולים לתודעות הגבוהות. ביחד, באוהל האנרגטי המשותף אנו יכולים לחוש את האחדות המשותפת, את האנרגיה הגבוהה שיכולה לרדת לתוך "הכלים" שבנו..

זוהי מדיטציה מחזקת.

באהבה, יפעת