איזון השדה האנרגטי שמסביבנו

לחץ על התמונה כדי לעבור לצפיה בסרטון מתוך יוטיוב

WIDEFULNESS היא גישה לחיים, היא שפה חדשה אשר מעוררת תודעת נוכחות רחבה אצל האדם ומשפיעה על חווית השלם, משפיעה על יכולת הריפוי וההתפתחות שלו.

היא מכירה בהיותו של האדם חלק אינטגרלי במרקם האנרגיה הקוסמית ומבינה שהוא משופע ממנה ומשפיע עליה בכל הממדים: הפיזיים, רגשיים, אנרגטיים ורוחניים.

מתוך הבנה זו נבנתה המדיטציה הנוכחית.

השדה האנרגטי בארץ מכיל היום הרבה מאוד מאבק, אלימות, התחושה היא קשה. כל האנרגיה הזו משפיעה עלינו מתוך היותנו שדה אחד, גם אם אנו לא תמיד מודעים לכך. אנו יכולים למצוא עצמנו עייפים , מדוכדכים, יכולה להגיע תחושה של מועקה שלא תמיד קשורה לחיים הפרטיים של כל אחד ואחת. כל אלו יכולים להגיע מתוך השדה המשותף. בגלל העצמה הרבה היום, אנרגיה זו חודרת את כל השכבות שלנו ופוגשת אותנו לא מוכנים או ערים לכך.

במדיטציית widefulness זו אנו נעבור ביחד תהליך בו ננקה את השדה האנרגטי שלנו, נשפעל ונטעין אותו באנרגיה נקייה וחדשה, וזאת דרך מרכזי הצ'אקרות. אנו נמשוך מלמעלה אנרגיית אור אשר תעלה את כל התדר ותשחרר את המיותר. אנרגיית האור יש בה איכויות של מקור, של רכות, אהבה וחיבור.

לאחר שנרחיב ונאיר את השדה שלנו, אנו נמשיך להרחיב את השדה המשותף. כך אנו נשפיע גם עליו, באור שלנו.

בתקופה זו אני ממליצה לעשות מדיטציה זו על בסיס יומי, לשמור עלינו, להזכיר לנו ממדים אחרים של קיום בתוכנו ולהשפיע על השדה המשותף.