עבדה עם רמות התודעה השונות מאפשרת לנו לצאת מתוך התפיסה המפוצלת לפרספקטיבה רחבה יותר ומאפשרת לנו לפגוש את אתגרי החיים באופן חדש. על ידי השראה, העמקה ותרגול אנו נבנה דרכים חדשות להתמודדות ולהתפתחות. דרך התרגול אנו נבנה זמינות ונגישות רבה יותר לאנרגיית החיים שעוברת דרכנו. נלמד כיצד גם היא זקוקה להזנה שלנו, ברמה היומית. קשר זה עם אנרגיית החיים שלנו, מאפשר לנו למצוא מרכז חזק שיכול להתמודד עם כל מה שהחיים מזמנים. כל אתגר משמש גם כאפשרות למשמעות וצמיחה. 

למי מיועד

מפגשים אלו מיודעים לכל בוגרי קורסי ויידפולנס השונים. *השתתפות של מי שלא למד באחד הקורסים תלויה במפגש עימי והתאמתו. 

במפגשים

נושאים שנלמדו בקורס הבסיסי יחקרו לעומק ויקבלו ממדים נוספים 

נושאים חדשים יהוו ציר מרכזי כמו: כוח פנימי, בריאות ובריאה, ריפוי ויצירה ועוד. נושאים שמטרתם לתמוך ולהעצים התפתחות והתמודדות.

נתבונן שוב על שערי הצ'אקרות, ונרחיב את ההבנה שלנו לגבי מי אנו , המסע האישי והאוניברסלי. נתרגל בכל שיעור חיבורים שונים על מנת שמסע זה יהיה מרחב של חקירה ושינוי. 

כל פעם נחדד ונעמיק את הקשר בין העולמות – בין הגוף, נפש תודעה ורוח.. ונבין כל פעם יותר כיצד עבודה זו יכולה להיות נגישה ולתמוך בנו בחיי היומיום ועוד. 

על בסיס הבנה עמוקה נוכל לבנות תרגילים פשוטים שיחדדו את הקשר שיש לנו עם מרחבים רחבים יותר של קיום, על מנת שיוכלו להזין אותנו בחיי היומיום. 

נקבל השראה למהלך השבוע

היכן ומתי

המפגשים יתקיימו בגן הפעמונים בבנימינה, בימי חמישי, אחת לשבועיים, החל מ 11.10.18, בין השעות 17:00 – 20:00, במהלך כל השנה. 

מעוניינים בפרטים נוספים לפני הרשמה?
מלאו את הטופס הבא:

הבלוג widefulness

הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

הגענו לעולם הזה עם כל הכלים

יש בכל אחד מאיתנו את כל הכלים, הידע, והעומק הנדרש לריפוי. ואנו, המטפלים, המדריכים, ההורים, החברים – יש לנו תפקיד חשוב, לפתוח מרחב לתהליכים אלו,

קרא עוד ←
איך widefulness שינתה אותי

איך widefulness שינתה אותי

תדמיינו לעצמכם מראה גדולה, בוהקת ויפה, מראה שכל מי שמתבונן בה רואה בה אור. יום אחד המראה מתנפצת. סיבות שונות היו להתנפצות שלה, ועל כך

קרא עוד ←
ריפוי קוונטי

ריפוי קוונטי

לקח לי שנים להבין ולראות עד כמה עולם החומר הוא בבואה של העולם הפנימי, מסמן לנו דרך או מכשול.. משקף לנו מצב פנימי.

קרא עוד ←

מעוניינים לקבל הודעה על פרסום מאמר בבלוג, סדנאות וקורסים קרובים – השאירו פרטיכם בדיוק כאן.